Пътуването до Холандия – ден трети

07/06/2013
By Деси

Deutschland, Deutschland über alles, …

Сутрешната разходка до Пратера бе кратка. Като цяло, за хора, които са свикнали да посещават големи развлекателни паркове, биха били разочаровани от това място. Плаща се индивидуална такса за всеки атракцион, много от съоръженията са семпли, а и в ранния час, в който посетихъме Пратера част от тях бяха затворени. Но очарованието му е в това, че можеш да се качиш на Виенското колело и да видиш от този прекрасен град. Гледката беше наистина невероятна, но за съжаление не успях да ѝ се насладя напълно – в кабинката с нас имаше група италианци. За тези, които не знаят, достатъчни са само двама предсатавители на тази нация, за да вдигнат олелия, която да ви попречи да чуете собствените си мисли. Обичайно са гръмогласни, много приказкиви и няма начин да бъдат сбъркани кои са и от къде са.

За съжаление нямахме много време за Пратера, в 12ч трябваше да освободим стаята си в хотела, а и пътят ни зовеше. Колкото и очаровани да бяхме от хотел Bosei, у нас остана много силно разочарование заради проблемите с Интернет-а и по-точно липсата му. Това ни попречи да резервираме хотел за предстоящата нощ и ни докара доста емоции по време на прехода за деня.

И така, потеглихме отново, без идея къде ще нощуваме, с надеждата, че на някоя бензиностанция в Германия ще можем да си ловнем Интернет и ще си ангажираме стая. Тук дойде неприятния момент – и друг сме посещавали Германия, но напълно бяхме забравили, че за германците free Wi-Fi не означава free Internet. За разкош 42км след границата ни свалиха от магистралата. Това се налагаше зарад наводненията, които Дунав беше причинил. Последваха няколко бекрайни часа, в които или чакахме в зверско задръстване, или се влачехме с 20 км/ч. Времето напредваше, а ние все още бяхме далеч от голям град, без идея къде ще нощуваме. Засядайки в поредното градче, решихме да поспрем за почивка, хапване и да си потърсим хотел. За съжаление с последното ударихме на камък – или нямаха стаи, или условиятя не ни допадаха. Нямаше какво да се направи, затова продължихме. След 30 км и 3-4 часа по-късно отново бянме на магистралата.

Около 22.30ч пристигнахме в Регенсбург и се захванахме отново с търсене на хотел. И отново се сблъскахме със същите проблеми – пълни или безбожно скъпи хотели. В хотел Ибис се смилили над Деян и му дали достъп до Интернет и той набързо ни резервира стая. И така 30 минути по-късно, в 23.30, се настанихме в малко хотелче, разположено на река Нааб, на 30-тина км от Регенсбург.

Така завърши ден трети от нашето пътешествие :)

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *